فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: قطعا چهره نورانی شهید همدانی با صحبت‌های فردی ورشکسته سیاسی و عقیدتی خدشه‌دار نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیگ بیست و سوم شاید فصلی باشد که در آن برخی از چهره های کم فروغ برای درخشش در میان بهترین ها تلاش و مبارزه کنند.
علیرضا بیرانوند با وجود مصدومیت شدید به آغاز لیگ بیست و سوم خواهد رسید.
ورزشگاه قدیمی شهید عضدی شهر رشت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و پس از بازسازی کامل، افتتاح شد.
مجتبی حسینی بعد از سپری کردن سال سخت فوتبالی خود ممکن است با سرمربیگری امیدها چالش جدیدی را تجربه کند.
شاید عدم فعالیت گسترده‌اش در فضای مجازی در آن برهه خاص که قرار بر انتخاب سرمربی بود، کمک شایانی به امیر کرد تا پس از حذف یکی، دو چهره مدعی از‌جمله علی دایی و یحیی گل‌محمدی، نیمکت تیم ملی به او سپرده شود. قلعه‌نویی فعلا فرصت دارد تا تیم را آن‌طورکه خودش می‌خواهد ارنج کند و نشان دهد انتقاداتی که از کارلوس کی‌روش در گذشته می‌کرده چندان بی‌اساس نبوده است.
شاید ریچارلیسون عجیب‌ترین و بدترین تتو را در بین بازیکنان لیگ برتر داشته باشد. او عکس چهره خودش را بین نیمار و رونالدو روی پشتش زده است.
شاید ریچارلیسون عجیب‌ترین و بدترین تتو را در بین بازیکنان لیگ برتر داشته باشد. او عکس چهره خودش را بین نیمار و رونالدو روی پشتش زده است.
همسر اسیر شهید خضر عدنان ضمن تهدید رژیم صهیونیستی گفت: رژیم اشغالگر باید چهره فرزندانم را به عنوان منتقمان خون پدرشان خوب به خاطر بسپارد.
شاید جالب باشد که بدانید این ماده‌سگ کوچک بعد از برنده‌شدن در مسابقه «زشت‌ترین سگ بریتانیا»، در دو برنامه تلویزیونی محبوب در بریتانیا حضور یافت و حالا به یک چهره مشهور تبدیل شده است؛ همه او را می‌شناسند و عده‌ای هم با دیدن او در خیابان، می‌خواهند با او عکس سلفی بگیرند!
بارش شدید برف سبب شد تا استقلالی ها به ناچار تمرین خود را به سالن وزنه برده و آن جا تمرینات بدنسازی را انجام دهند.
معاون اول قوه قضاییه گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی موثر ترین چهره مبارزه با تروریسم بود و تبیین و تحلیل ابعاد حقوقی بیانیه گام دوم انقلاب امری ضروری است
بارسلونا شب گذشته برابر بتیس مثل تمام بازی های اخیر خود دو چهره متفاوت داشت. تکرار این اتفاق باعث عصبانیت شدید ژاوی شد.
یک چهره ناشناس، کسی که شاید خیلی از هواداران پرسپولیس هم قیافه‌اش را به خاطر نسپرده باشند اما تیمشان را با درخشش او در صدر جدول می‌بینند.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
بازیکن جوان پرسپولیس اینبار به بهترین شکل اعتماد کادرفنی را پاسخ داد و گلی شاید سرنوشت ساز به نام خود ثبت کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در میزگرد تخصصی شهید سلیمانی و مبارزه با تروریسم و افراطی‌گری در منطقه غرب آسیا گفت: شهید سلیمانی چهره بین‌المللی مقاومت بود و ما آثار تجلی این چهره را می‌بینیم.
شاید چهره ای جز یحیی گل محمدی با نداشتن ناگهانی بهترین گلزن در آستانه دربی پایتخت نمی‌توانست بازی باخته که صدرنشینی را هم از سرخپوشان می گرفت را مساوی کند.
ویلتون سامپایو، داور برزیلی بازی انگلیس-فرانسه، که در میان انگلیسی ها به چهره ای منفور تبدیل شده، با تصمیم فیفا همچنان در قطر حضور دارد و شاید قضاوت بازی فینال به او واگذار شود.
یادواره دو هزار شهید فوتبالیست و ۱۳۵ شهید ورزشکار مدافع حرم با حضور جمعی از چهره های شاخص فوتبال کشور در جزیره زیبای کیش برگزار می شود.
سخنگوی قوه قضائیه در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت، طلبه جوان آرمان علی وردی، گفت: به برکت خون شهدا چهره واقعی آشوبگران برای مردم آشکار شد.
تصویری از یورگن کلوپ پیش از دیدار آرسنال لیورپول منتشر شده که البته شاید شیطنت سرمربی لیورپول هم در وایرال شدن آن دخیل باشد.
رامین رضاییان این روزها در نقش ستاره سپاهان ظاهر شده است و شاید مهم‌ترین چهره بازی با پرسپولیس در این هفته فوتبال ایران باشد.
ثبت قابی از خوردبین و پروین در کنار یکدیگر ذهن علاقمندان قدیمی فوتبال را به سال‌های خیلی دورتر می‌برد.
کرمان - رئیس جمهور با اشاره به اینکه راه و هدف شهید سلیمانی نباید گم شود، گفت: مکتب حاج قاسم در تداوم مکتب رهبری است و خون شهید سلیمانی چهره جاهلیت مدرن را بر ملا می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ